perjantai 30. joulukuuta 2011

Uusia temppuja

Sanin kanssa ollaan joululoman aikana innostuttu harjoittelemaan taas uusia temppuja. Lisäksi olen saanut myös HTM innostuksen ja nyt ollaankin harjoiteltu myös seuraamisia enemmän Sanin kanssa. Nyt Sani osaa seurata kahdessa paikassa, mikä riittää jo hienosti alokasluokan vaatimuksiin. Lisäksi pystyn itse liikkumaan jo melkein kaikkiin suuntiin sekä pyörimään molempiin suuntiin eli vaihtelua niistä saa jo ihan kivasti.

Sanin uusimpia temppuja:
*face: Sani pysyttelee minun edessä naama minuun päin ja itse voin liikkua sivulle tai pyöriä paikallaan, jolloin Sani liikkuu mukana ja pysyttelee minun edessäni. Hienosti toimii jo ristiaskeleet oikealle. :)
*jalat: Sani tulee jalkojeni väliin seisomaan ja laittaa tassut minun jalkojen/kenkien päälle ja voimme kävellä yhdessä.
*pelottaako: Sani seuraa jalkojeni välissä. Voin myös peruuttaa sekä ottaa sivuaskelia oikealle tai pyöriä paikallaan. :)
*hop: Sani hyppää minun jalkojeni muodostamasta aukosta läpi.
*eteen: Eteen lähetys
*ryömi: Sani ryömii minun vasemmalla sivulla tai minun jalkojen välissä.
*käsi: Sani hyppää minun kättä vasten seisomaan ja voimme kävellä yhdessä.
*pusu: Sani nuolasee naamaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.