perjantai 27. huhtikuuta 2012

Simon kanssa Espoon koiratanssitreeneissä

Ke-iltana oltiin Simon kanssa jälleen ohjatuissa koiratanssitreeneissä. Nyt aloitettiin treenit jalat-tempun harjoittelulla, missä Simo laittaa tassut minun jalkojen päälle ja kävelemme yhdessä. Nyt sujui paremmin kuin viime kerralla, jolloin kyseinen temppu oli pojalta hieman unohduksissa. Hyvin onnistuimme myös pyörimään paikallaan ja Simon tassut pysyi minun jalkojen päällä.

Sitten aloitettiin harjoitella eri temppuja niin, että Simolla oli eräs narulelu suussa samaan aikaan. Ensin kokeiltiin kellahtamista selälleen ja kierimistä. Hyvin saatiin molemmissa jo onnistumisia ja narulelu pysyi koko tempun ajan pojun suussa. :) Sitten tehtiin pujotteluita ja minun ympäri pyörimistä. Myös ne sujui hienosti. Kokeiltiin myös poispäin peruutusta, joka sekin onnistui hyvin. Lopuksi tehtiin vielä ryömimistä, ensin minun sivulla ja lopuksi minua kohti. Todella hienosti saatiin onnistumisia myös minuna kohti ryömimisessä. Jee! Se olisi kyllä hieno temppu johonkin ohjelmaan, että Simo ryömisi ja toisi samalla minulle jonkin esineen. :) Tätä täytyy alkaa enemmän harjoitella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.