sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Koiratanssin showryhmän treenit

Tällä kertaa meitä oli yhteensä 5 koirakkoa treenaamassa jokainen omia temppujaan. Simon kanssa treenattiin erilaisia kaukoliikkeitä, mm. eteen lähetystä, jalkoväliin pakitusta, peruutusta poispäin + pam-temppu, peruutus poispäin + pyörähdys ympäri, ryömimistä. Ryömimisessä tuli tosi hienoja onnistumisia myös uudessa versiossa, missä Simo ryömii minun edelle eteenpäin ja minä kävelen sen takana perässä. Tätä treenattiin niin, että edessä oli namikippo, jota kohti Simo ryömi. Tosi hienosti meni, Jee!

Muita temppuja, joita harjoiteltiin olivat mm. pujottelu, pyörähdykset, tassun annot, kättä vasten hyppääminen, läpsy-temppu ja seuraaminen. Uusi temppu, jota myös harjoiteltiin oli ns. "polvi"-temppu, jossa minä nostan toisen jalan koukistettuna ilmaan ja Simo hyppää minun jalkaani vasten seisomaan. Tämän tempun idean Simo hoksasi tosi nopeasti. :)

Jälleen kerran hieman vieraamman treenipaikan hajut meinasi kovasti kiinnostaa Simoa ja minun piti useaan kertaan kieltää sitä haistelemasta, jottei tapa lisääntyisi. Myös vieraat koirakot olisivat kovasti kiinnostaneet Simoa, mutta onneksi poju kuitenkin malttoi ihan kohtuu hyvin keskittyä meidän omiin juttuihin ja saimmekin monta onnistunutta suoritusta. Lähinnä eri liikkeiden välillä, kun tuli pienikin tauko, ettei tehty jotain, olisi Simo heti halunnut lähteä moikkaamaan muita koiria. No, ehkäpä se tästä vielä petraantuu, kun vaan innokkaasti käydään joka viikko treenaamassa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.