keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Sanin kanssa Espoon koiratanssitreeneissä

Sanin kanssa harjoiteltiin meidän uuden kauhu-teemaisen ohjelman liikkeitä. Lopuksi harjoiteltiin myös koko ohjelma kaksi kertaa kokonaisuudessaan läpi. Ekalla kerralla oli pientä sähellystä ja Sani alkoi myös haistelemaan jonkin verran. :( Toinen kerta sujui ihan ok. Ei siinäkään kaikki mennyt ihan nappiin, mutta nämä olivatkin ekat harjoitukset tällä uudella ohjelmalla. Vaikeinta tuntui olevan Sanin poispäin peruuttaminen niin, että itse konttasin sitä kohti. Lisäksi välillä oli ongelmia minun ympäri kiertämisessä niin, että itse olin kyykyssä. Siinä Sani alkaa välillä tarjoamaan minun päällä pyörimis temppua mitä ollaan nyt aika paljon harjoiteltu ja mikä tulee tässä ohjelmassa juuri sen kiertämistempun jälkeen. Osa tempuista sujui kuitenkin loistavasti, mm. jalkoväliin pakitus sekä minun ympäri peruutus, pujottelut, tanssi-temppu sekä face-temppu. Saa nähdä miten sunnuntain möllikisoissa sitten onnistuu.

1 kommentti:

  1. Mä en malta odottaa sunnuntaita! Nova sekoittaa vieläkin nuo selkätemput helposti...

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.